درمان خود ایمنی با طب سنتی Secrets

Wiki Article

دستگاه‌هایی که پرستاران و پزشکان در کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها استفاده می‌کنند از دقت بالاتری برخوردارند و نتایج بهتری را ارائه می‌دهند.

از آنجایی که بدن یک نسخه‌ آنتی‌بادی‌ها را ذخیره می‌کند، در صورت مواجه دوباره با همان پاتوژن بدن با سرعت بیشتری می‌تواند با آن مبارزه کند.

دیابت زمانی ایجاد می‌شود که پانکراس شما نمی‌تواند مقدار انسولین مورد نیاز را تأمین کند یا بدن شما نسبت به تولید انسولین کمتر حساس می‌شود، که بدون انسولین کافی قند خون می‌تواند از کنترل خارج شود.

برخی از رایج‌ترین علل فشار خون پایین را در ادامه بررسی می کنیم.

سیستم ایمنی بدن به دو روش اختصاصی و غیر اختصاصی به عوامل بیماری‌زا واکنش نشان می‌دهد. زمانی که سدهای دفاعی بدن مانند پوست و لایه مخاطی از ورود عوامل بیگانه به بدن جلوگیری می‌کنند و عوامل بیگانه را بدون توجه به نوع آن‌ها شناسایی کرده و از بین می برند در واقع از مکانیسم غیر اختصاصی برای ایمنی بدن استفاده کرده است.

شکل ۶: انواع ایمونوگلوبین‌ها در حالت کلی آنتی‌بادی‌ها به آنتی ژن‌ها قفل می‌شوند اما نمی‌توانند آن‌ها را از بین ببرند، بلکه تنها آن‌ها را نشانه گذاری کرده تا سلول‌های ایمنی دیگر مانند فاگوسیت‌ها، آن‌ها را نابود کنند.

چه عوامل دیگری می توانند به طور بالقوه باعث ایجاد بیماری خودایمنی شوند؟

صفحه اصلی جستجو پزشک مجله پزشکی درباره ما ورود / ثبت‌نام خانه

این پروتئین‌ها قادر به تشخیص پاتوژن‌های مختلف از یکدیگر نیستند و به صورت غیر اختصاصی به تمام پاتوژن‌ها حمله می کنند.

مشاوره ژنتیک و انجام آزمایشات لازم: در صورتی که در سابقه خانوادگی شما بروز بیماری های خود ایمنی به تعدد دیده می شود، در اولین قدم به مشاور ژنتیک مراجعه کنید

این یک وضعیت عادی است و جایی برای نگرانی ندارد. اگر می‌خواهید این حالت را تجربه نکنید می‌توانید ابتدا چند دقیقه بنشینید و سپس از جای خود بلند شوید.

سیاست انتشار مطالب سیاست انتشار مقالات پزشکی در دکترتو

به عنوان مثال، زنان بیشتر از مردان به بیماری درمان بیماری خود ایمنی تیروئید نی نی سایت خودایمنی مبتلا می شوند. برخی از اختلالات نیز در قومیت های خاصی شایع تر است، مانند ام اس در زنان سفید پوست اروپای شمالی و لوپوس در زنان سیاه پوست، اسپانیایی تبار و آسیایی.

سطح استرس خود را مدیریت کنید: استرس ممکن است در ایجاد بیماری های خودایمنی نقش داشته باشد، بنابراین کاهش استرس مهم است.

Report this wiki page